onsdag 5 januari 2011

En vinterbild


Öksund - 12 januari - 2010

Nu har jag backat upp alla mina bilder på externa diskar så nu är de räddade!
Puhhh...lite svettigt är det...så mycket slit det har varit för många av bilderna!
Varför väntar man alltid ända in i det sista innan man gör något sånt som att backa upp...jag fattar inte...det är ju så lätt att bara köra över bilder varje gång man varit ute på "uppdrag" och tagit en massa bilder eller att göra det till en vana åtminstone en gång i veckan...näää, man väntar alltid tills något börjar strula...då!
Har man otur så pajar allt och då är det kört!

2 kommentarer:

Martina Cardemyr sa...

Nu känner jag mig peppad att fixa back-up på mina bilder också. Ska inte vänta o vänta... Jättefin vinterbild!

Anonym sa...

Tack Martina...skynda på nu och backa upp...imorgon kan det vara för sent! ;-)

Steffe