söndag 16 januari 2011

Tack alla bloggläsare!


Nötskrika - Ryssbergen - 9 januari 2011

Jag vill passa på att tacka er bloggläsare för att ni vill följa med mig på mina upplevelser i den "naturliga" världen...inspirerande och roligt med era kommentarer samt i det att man får lite respons på det man gör!
Jag försöker så mycket jag kan att återgälda er med besök och kommentarer på era sidor också...läser och roas av era små berättelser.
Våren är förnimmelsebar i tanken nu i och med att vi är på rätt sida med ett nytt spännande år och februari närmar sig med raska steg och så helt plötsligt är vi inne i mars och en underbar tid har vi framför oss!

Gott! :-)

TACK!

9 kommentarer:

Micke Sundberg sa...

Det har alltid varit kul att gå in på din sida och kolla senaste bilder :-)

i stora drag sa...

Vacker och skarp bild på nötskrikan!
Jag håller helt med dig! Det är jätteroligt att få kommentarer från sina bloggläsare!
Ha en fortsatt trevlig söndag!
/Pia

mimmi sa...

Jag är nästan inne i Mars månad... när jag tänker och då blir jag så himla besviken när jag kaster ett blick på almanackan och ser att vi är fortfarande kvar i Januari ;)
Det var en kanon bild på nötskrikan :) Den saknar jag här vid vår fågelträd.
Nu hoppas man på bättre väder så man kan komma ut till andra ställen och kolla efter vilt :)

Urban Rundström sa...

Var ute i skogen idag och snön har sjunkit ihop rejält. Fast på sina ställen var det som vanligt :). Snö ända upp till skrevet ibland. Men man anar ändå att det ligger en vår och väntar för det droppade från träden och en ensam talgoxe sjöng lite.
Snart är vi där. /Urban

Niklas Johansson sa...

Det är vi som ska tacka för att vi kan besöka din fina blogg med så härliga fågel-och naturbilder Steffe.
De ger bra inspiration och ett extra plus att jag kan få se lite från Nyköpingstrakten. Jag var förresten på visit i Nypan igår:)
/Niklas

JONNY sa...

hallo steffe alltid lika roligt att läsa dina kåserier om livet håller med vi är på gång mot vår även om det är många HINDER KVAR TALGOXEN SJUNGER O SKATORNA HAR MÖTE LITE HÄR O VAR UGGLORNA HAR VAKNAT O BÖRJAT ROPA SÅ NÅGRA SEMLOR TILL SÅ ÄR VI PÅ GÅNG MVH JONNY

Martina Cardemyr sa...

Tack själv, för en jättefin och rolig blogg att följa!

Ölandsvindar sa...

Ja, intet är som väntans tider, vårflodsveckor, knoppningstider var det någon gammal poet som skrev och här har vi verkligen vårflodsveckor nu och faktiskt lite grön gräsmatta här och var. Fortsätt leverera dina fina fågelbilder!
Kerstin

Ingemar Pettersson sa...

Jag kan bara säga tack det samma Stefan! Alltid kul att komma in på din sida och se vilka äventyr du har haft för dig. Ja, nog börjar man vädra lite vårluft... Rädd jag får äta upp dom orden..
Må väl!
/Ingemar

ps, mycket fin bild på nötskrikan