tisdag 19 april 2011

Ett nytt Naturfotomagasin...


...på nätet har sett dagens ljus!
Premiärnumret kom ut måndagen 18 april och  innehåller information, artiklar och varierande skrifter om ”naturliga” företeelser och intressanta naturrelaterade händelser.
Första numret innehåller bl.a. en intervju med Terje Hellesø och hans lodjursprojekt.
Själv är jag med på ett litet hörn också! ;-)
Jag ser fram mot att läsa mera om allt som har med natur och naturfoto att göra i kommande nummer!

Upplägget är bra på så sätt att man inte behöver läsa allt på en gång…bra upplagt, fin layout…trevliga och intressanta texter!

Har lagt upp den klickbara bannern här intill höger!

Bra jobbat Niklas, Daniel och Micke!!!

6 kommentarer:

Maria Thorbjörnsson sa...

Hittade detta också..får gå in och kolla var du e med..ha det..Maria

Anonym sa...

Jag såg Dig :)
Roligt att vara med!
Mvh Halina

Mimmi sa...

Det är jätte kul att det har kommit sånt också :)

Ingemar Pettersson sa...

Mycket spännande läsning där. Kul att din grymma kungsfiskarbild är med, den är så otroligt vass!!
Ha det
/Ingemar

karina sa...

Heej! och tack för ditt avtryck i min blogg...kul!!
Tycker du tar underbara bilder på fåglar! Har sj ett helsike med rörliga motiv...men men jag e ju bara amatör

//Karina

Birgitta sa...

Kul att du är med i magasinet!
/Birgitta