fredag 1 april 2011

Kom inte på nå´n bra rubrik idag...

Större bild - Klicka på bilden!

Hummelvik - 31 mars 2011

Go´morron go´morron!
Fredag i dag - 1 april och inget aprilskämt har jag att bjuda på. ;-)

Mulet och gråtrist...regnet hänger i luften.
Igår var jag en sväng till Hummelvik och full fart på sjöfåglarna och Ernie gjorde en lov framför bryggorna precis när jag kom fram.
Vackert väder var det men blåsigt och råkallt, bara ngn plusgrad.

Ska kolla runt lite nu på era bloggar och ta en fika samtidigt!

Ha en riktigt trevlig helg!
Ses!

5 kommentarer:

Lasse sa...

Hej !
Låter som en mysig sysselsättning. Kolla bloggar o fika...mmm
Ha en skön helg!
Hummelviken verkar vara en fin plats att åke till. Fick du någon bild på Praktejder föresten ?

Henrik Hellemar sa...

Tjabba...


Men det var väl en bra rubrik ! Men - annars hade du ju kunnat "skarvat" in nåt om vad det är för fågelart på bilden... ;)

Hur som helst - vi tror på bättre väder och många ute-timmar i helgen... :)


Henke :)

Stefan Pettersson sa...

Nix...ingen prakt och ngn mer resa blir det inte...blir lite dyrt o dra så där och sen har jag inte sett att den rappats mer heller.
Får se nästa år om den dyker upp igen eller om den kanske dyker upp något mer närmare här...

Steffe

Ingemar Pettersson sa...

Hej Steffe!
Jag säger som Lasse, Hummelvik verkar vara en riktig "hot spot".
Ha en härlig helg du me´
/Ingemar

ps, har du sett alla fåglar på svalan idag..... Många nya kryss där!
enkelmockasin
smörgås
Fjonk
WC-anka
Mindre chillsnäppa

med mera, med mera

Anonym sa...

Ingemar:
Ja, hahaha..jag såg det...kul faktiskt!! Skrattade som f*n här!

Steffe