fredag 1 april 2011

Varg - Lövsund!!

Större bild - Klicka på bilden!

Lövsund - 1 april 2011

Kom precis innanför dörren här nu efter att ha varit till Lövsund en sväng i skitvädret och vad fick jag se om inte den varg som har synts utanför Nyköpings omgivningar...senast i Svärta och man åker förbi där när man drar till Lövsund och mycket riktigt stod den där vid Lövsund,  vid iskanten och sörplade vatten!
Helt underbart...första gången i mitt liv jag ser varg i frihet!
Ingen bra bild men vaddå...den här får väl duga...dokumentär prägel och allt!
Nu blir det inget mer fotande några veckor framåt...måste smälta det här nu ett tag...jag är alldeles hydralisk och har rysningar i kroppen efter detta möte!!

5 kommentarer:

Bea sa...

Är det ett aprilskämt eller skall jag tro på vargmötet!?
Ha ett fint veckoslut! /Bea

Äventyret framtiden sa...

Oberoende om det är ett aprilskämt eller inte så tror jag på dig! Du lyckades få en fin bild i alla fall...
Lyckans ost!

Birgitta sa...

Tja, 1 april men väljer att tro att det är sant. Bara för att jag själv skulle vilja få ett sådant möte och att bliden du gjort är bra!
/Birgitta

jonny sa...

härligt stefan med varg min kompis morgan i sunne fick en varghanne som gick mot honom 20m ifrån innan den stack han är ändock van att se varg men det var skrämmande o härligt på samma gång så kraftfull o stor drar till kålmården i gryningen ska försöka på sparvuggla må gott jonny

Maria Thorbjörnsson sa...

Idag e man ju lite osäker på vad man ska tro..men om det e sant..WOOOOW..ha det..Maria