torsdag 1 mars 2012

Fortfarande strul..

... med mitt bildbehandlingsprogram - Nikon Capture-NX2, efter kontakt med Nikon-support och de råd jag fick där så kvarstår problemen med den "släpande penseln".
Jag har i morse lämnat in datorn igen till min datakille för att ånyo se om det går att på något sätt hitta någon lösning.
Han skulle testa att köra både 32 - 64 bitars samt testa om det kan vara Vista som spökar med att köra Windows 7 istället.
Och även köra tidigare versioner av programvaran...för det var ju efter den senaste uppdateringen det började strula.
Nu blir det en sväng ut å se hur långt våren har kommit! :-)

Ses!

4 kommentarer:

Bea sa...

Fyyyy... för strul som är nog så irriterande!

Trevlig bild nedan!
Må gott1 /Bea

tobias sa...

trôkit.. man vill ju att allt ska flyta på utan problem helst

Birgitta sa...

Hoppas att du snart får ordning på det igen!
/Birgitta

Matts sa...

Ja det finns väl inget mer retlig än när tekniken strular. Har kört min Mac nu i 2 år och har inte haft några problem...det hade jag nämligen för jämnan när jag körde Pc...men även det kanske är en tidsfråga.?