söndag 5 december 2010

Uuuuuäck...


...nu får det räcka med snö!

8 kommentarer:

Henrik Hellemar sa...

Tjabba...


Snacka om häftig situationsbild - och texten till höjer bilden ytterligare några snäpp - en höjdarbild, helt enkelt... :)

Själv har jag letat strömstare vid två tillfällen också nu, men det är för mycket vatten i området där de brukar vara så jag har inte hittat dem än - men jag fick mink i sökaren igår istället - en ganska trevlig bonus som fotograf, men som naturvän så gillar jag inte minken i och med att de går så hårt åt småfåglarna i området... Snacka om effektiva predatorer...


Henke :)

Anonym sa...

Kom hit...här finns de!
12-15 stycken så där...kanske fler t.o.m!
Ja, minken är ett j...a djur egentligen går hårt åt en del men den är ju söt!

Steffe

jonny sa...

hej steffe fina bilder på göktyta sångsvan strömstare ja vad gör minken för nytta tyvärr lämnar den skärgårdens öar tysta den är ett gissel som tyvärr är svårfångad jonny

mimmi sa...

Jag håller med den fullständigt :)

Jag har kollat runt på din blogg här och WOOW VILKA UNDERBARA bilder du har här .. och jag bara sitter och njuter av att få se dessa vackra fåglar och natur bilder här :)

Anonym sa...

Henke o Jonny:
Tackar för era kommentarer!

Hej Mimmi!
Tack för din kommentar...Kul att du tittar in här...välkommen åter!

Steffe

Anonym sa...

Den här bilden är ju helbra, jag gillar verkligen grimasen du fångat. :)
Morgan

Anonym sa...

Hej Morgan!
Tack!
Kul att du tittar in!

Steffe

Christer K sa...

Härlig bild som verkligen ger texten ett eftertryck.
/Christer K