tisdag 22 november 2011

Utlottning av två bilder på canvas!



Jag behöver plats i hemmet för mina örnbilder bl.a. så jag lottar ut dessa två bilder som är på canvas och i storlek 52 cm bred och 36 cm hög.
De lottas ut som ett par, eftersom de "hör ihop".
Jag ombesörjer fraktkostnaden.
Bilderna är tagna en tidig morgon med en frostig äng och vattendroppar som glittrar i den i den uppgående solens första värmande strålar.
Om du skriver en kommentar i kommentarsfältet här nedan och anger ditt namn så deltar du i utlottningen.
Ni behöver inte regga er på bloggen utan kan skriva som "Anonym" men du måste uppge ert namn så jag vet vem du är.
Dragningen kommer att ske söndagen den 27 november Kl 12:00 mitt på dagen av "Notarius Publicus" -Ulla Pettersson tillika min hustru.

11 kommentarer:

Niklas Johansson sa...

Oj detta var storstilat och generöst. Självklart vill jag delta i utlottningen och få chansen till ett par fina tavlor från dig Stefan :)

Urban Rundström sa...

Hej! det var ena riktigt fina bilder som du inte hade plats för. Urban Rundtröm

Sami sa...

Vad trevligt med en liten utlottning :) fina tavlor må jag säga.

Sami Rahkonen

Ölandsvindar sa...

Vad lustigt! Jag går just och funderar på vilken av mina bilder som jag skulle kunna beställa på canvas.Pratade med en "erfaren" kompis i går och fick rådet att välja en ordentligt skarp bild eftersom canvasen "suddar" till det lite.
Kerstin

Ingemar Pettersson sa...

Hej Stefan!
Underbart snällt av dig att bereda plats för örnarna på detta viset. Dessa bilder är oerhört vackra men jag förstår att örnarna måste "flyga" upp på väggen, de är helt outstanding!
Ha det
/Ingemar

Annika K sa...

Otroligt vilken fin utlottning! Klart jag anmäler mig till det. Jag förstår att du vill göra plats till dina fantastiska örn-bilder.

Nina/Stjärnkraft sa...

Härriguud! (på breedast möjliga åländska)

*kämpar mig upp ur drivorna med försäkringspapper och kringdrivande kalkylblad*

SJÄLVKLART vill jag vinna en av dina s*u*v*e*r*ä*n*a bilder!! Inget snack om saken, gubbe lilla, count me in! :oD

Anonym sa...

Snygga bilder!
Mycket generöst att skänka ut dom.
Jag har inte riktigt plats hemma för dom. Så om det var ok för dig, Så skulle jag vilja skänka dom vidare till infektionskliniken på Centrallasarettet i Västerås. Jag låg där senast med lunginflammation.
Där skulle dom garanterat passa bra och glädja många människor.

Anders Persson

Anonym sa...

Kära nån. Klart jag vill vara med på utlottningen..Mycket generöst av dig ..
Ha en jätte fin helg..
Raya

Åke sa...

Hej
Vi har följt din blogg under minst 1 års tid nu. Vi blir alldeles stumma när vi ser alla dina fina bilder. Men nu när man har chansen att få ha dina bilder hemma, får vi väl ge oss tillkänna. Vi tackar för en riktigt bra blogg. Vi väntar på fortsatt fantastiska bilder. Åke o Berit

Henrik Hellemar sa...

Tjabba...


Man är ju dum om man missar denna chans... :)

HEnrik Hellemar