lördag 19 november 2011

Längtar till morgondagen...

Större bild - Klicka på bilden!

22 oktober 2011

...och nästa sittning...idag har inhandlats nya fotbeklädnader i form av typ snowjogger eller vad det heter och storlek större där det är meningen att det ska fås plats med tjocka strumpor, raggisar, sula...det var väl då själva fan om det inte skulle bli lite varmare om fossingarna nu då!!
Fryser man inte om fötterna klarar man sig bra när det gäller resten av kroppen också.
Sen har vi varit ute idag vid middagstid och justerat lite till på gömman med att frugan sytt en svart tygstrut att träs över gluggen och sen har jag skjutit fast andra änden runt fönstergluggen med såna häringa klammer - häftpistol...hade grejorna (kameragrejorna) med mig för att testa att det fungerade och det verkar oki!
Sen ett myggnät på sidan på fönsterrutan så man kan kolla ut utan att synas...nu är det fixat prexis som de stora grabbarnas gömmen...så nu var det väl då fan om det inte ska bli ngn typ av framgång (igen) med något i fjäderväg!
Idag lade CN ut lite mer "godis" till fjäderfäna att gotta sig åt!!
Det såg oerhört mumsigt ut!
Vore jag en rovis skulle jag ha otroligt svårt att avstå från att kalasa på det "godiset"...absolut! :-)  ;-)

Trevlig lördagkväll!

Ses!

2 kommentarer:

Bea sa...

Hoppas du har tur med kamera "passet" i morgon!
En sån där tub på kameran har sökt, men visst man kan säkert sy själv!
Tack för tipset!
Lycka till! /bea

Sami sa...

SV: Japp det är Bruce som är på G :) Jag hoppas också att få träffa honom...IGEN :) Har nämligen redan träffat honom:

http://ihyttan.wordpress.com/2011/11/20/traffade-jag-bruce-springsteen-eller-inte/

Bild, Tidning & Video bevis:)