söndag 22 september 2013

Gulsparv

Större bild - Klicka på bilden!

Ripsa - 21 september 2013

Vad konstigt det blev med den gröna bakgrunden på bilden...liksom krackelerar så det ser helt knasigt ut...har kollat och lagt in bilden på en annan sida jag har och där ser det bra ut.
Hur ser bilden ut hos er?
Jag kan inte göra så mycket åt det utan det blir som det blir...och undrar om det är den senaste uppdateringen av Chrome häromdagen som gjorde att det blev så här för om man tittar på de tidigare bilderna längre ner t.ex. spindelnäten och en bild där som också har grön bakgrund så syns det inget av ngn krackelering...konstigt!
Kikade på IE och samma där så det blev ingen skillnad så då kan det väl inte vara det...eller...?
Njaaeeh...jag blir aldrig klok på datorer...!

Jaja...skitsamma...ids inte...idag regnar det...igår blev det en utflykt till Ripsa och ett underbart väder och fika under de fina ekarna som finns där...tillsammans med min livskamrat...och kika på örnlivet och några örnar som seglade förbi lite här och var men jag var inte ute efter några bilder på dem utan vi satt mest och njöt av det vackra vädret...åhhh vad jag älskar september med sin klara luft  behagliga värme i lagom dos.
Men en gulsparv kom och var lite nyfiken så den fick jag med mig hem i alla fall.

Ha en fin söndag!

Själv ska jag dammsuga nu och frugan ska damma och feja lite...ja, sånt måste ju göras också...ibland...!  :-)

Ses!

Inga kommentarer: