torsdag 26 september 2013

Äntligen ett delmål nått...


...minus tio (GRATTIS TILL MIG SJÄLV!!!) och jag ligger på plussidan något hekto nu...sista halvkilot var trögt som sjutton men men trägen vinner och nu ska jag fortsätta som jag gjort men får se om det går fortsatt trögt eller om det kan släppa och gå så smärtfritt som det gjort tidigare innan sista halvkilot...kanske man skulle ta å börja röra på sig lite mer för det har jag knappt gjort alls under de gångna tio kilona...MEN...jag hatar att motionera och att promenera utan mål ser jag heller ingen vits med...nä, då får det bli mer rörelse i naturen och mål där...i kombination med den diet jag kör på...

Utanför vid rönnen är det fullt hallaballo...massor av trastar men nu vill jag ha sidensvansar...undrar om trastarna kan lämna några bär kvar åt dem...förra året rensade de rent så då syntes inga svansar till alls...

2 kommentarer:

Fjällripan sa...

Så himla bra gjort! :))

Anna Hedström sa...

GRATTIS mannen ;-) tusan va bra du ä:-) braa gjort!