söndag 29 september 2013

Idag är det världens dimma ute...

Större bild - Klicka på bilden!

Jan - 2013

...och vad beträffar dagens göromål är tanken att jag ska ner till Telia-butiken vid middagstaget och se om jag kan få hjälp med mitt mobila bredband till lapen...hade ju en usb-sticka till gamla lapen men fick inte den att funka på nya...hmmm...alltid är det något med det tekniska!
Antar att den inte är kompatibel med W7...på gamla var det Vista...

Idag bjuder jag på en "gammal" bild från förra säsongen och väntar med spänning på vad denna säsong ska föra med sig...mina förhoppningar är ju att kungsörnen ska visa sig mera...men men man får ju ta vad som bjuds...fåglarna låter sig inte styras hur som helst och det är ju lite av det som är spänningen, att man aldrig vet vad som ska dyka upp för dagen.

2 kommentarer:

Nonne sa...

Den där pippin var inte helt fel den heller, gör ju inget bilden var 'gammal'. Otroligt vackert kort på en fantastisk fågel.

Klas sa...

Ruskigt snyggt fotografi, ja ibland skriver jag som jag talar. Ser fram mot många fler liknande när den säsongen börjar.
/ Deerhunter