onsdag 28 september 2011

Äntligen...


Logga: Steffe

...igår loggade jag ur mig för gott på Facebook. Har egentligen aldrig gillat Fejan...känns befriande!
Faktiskt!
Tror inte jag kommer tillbaka...med en viss reservation för att man aldrig ska säga aldrig! ;-)
Jag håller mig till Bloggen fortsättningsvis...trevligare och mer personligt!
Både gamla och nya vänner är välkomna hit att ta del av mina äventyr i den naturliga världen med lite mellanstick i vardagens göranden och låtanden.
Det går bra att maila också om det är något ni funderar över.
Mailadressen har ni till höger.
Passar också på att tacka både de som bara läser och de som läser och kommenterar!
Tack!

13 kommentarer:

Maria sa...

Jag går i precis samma tankar...

Fjällripan sa...

Jag avslutade för ett år sen, men gick med igen...men nu funderar jag på att avsluta för gott, gillar det inte.

Jo förresten, jag har skickat två mail till dej ang kamera och dyl, men såg nu att jag tydligen skickat till fel adress...jag hade skrivit steffelodis...:))) jaja...

Ha en bra dag :)

Morten Pedersen sa...

Det er bra vi alle kan ta et eget valg.

SonjaC sa...

Jag har aldrig varit inne på facebook, jag tycker inte jag har den tiden som behövs, och inget intresse för det heller.

Nina/Stjärnkraft sa...

GRATTIS!! Och som jag skrev i mejl till dig: du får mer än gärna plocka med dig "facebook? nejtack!"-badgen från min blogg :oD

Ingemar Pettersson sa...

Halloj!
Det där med FB är på både gott och ont. Man kan faktiskt knyta massor av kontakter där, just med tanke på att alla är där. Sedan så tycker jag hela upplägget är stolligt men det är ju en annan sak.
Ha det gött!
/Ingemar

Anonym sa...

Stefan, en vän försvann igår från min facebook, var det du?
Jag vet att det finns andra sätt att hålla kontakt..
Facebook är ganska ostadigt och konstigt, många dumma funktioner, men jag har den kvar just på grund av vänner man annars inte har så mycket kontakt med. Jag har typ 85 vänner som jag gärna har kvar även om jag inte varje dag kommenterar deras inlägg. Jag har även vänner och familjemedlemmar som inte använder facebook, det går att leva utan! Men som jag har märkt, många blir beroende av fejan och är där hela tiden och vill få uppmärksamhet av varenda en, det är jobbigt!
Ha en fin kväll.. Kram/Raya

Maria Thorbjörnsson sa...

Stängde ner för några månader sen..orkade inte varken läsa eller svara på vem som hade mest ont i magen igår eller idag..ha det så gått i friheten..Maria

Linda Elm sa...

har från och till gått i samma tankar som dig. skulle det inte vara för min fotograf sida på fb skulle jag nog inte vara kvar. men är nog med ett tag till sen får vi se. hörde senast idag att dom ska göra ytterligare ändringar på sidan och tycker den bara blir mer å mer kass så vi får se.

Mimmi sa...

Jag har gått över till Google plus och det verkar kanon bra... man kan själv bestämma vilka som skall se olika inlägg .. man kan lägga till folk i olika Kretsar..som de kallar det för ..sen kan man bestämma vilken krets som skall se det inlägg man vill lägga upp just då :)
kram/Mimmi

Stefan sa...

Hade väl Fejan i 2 timmar, sedan tröttnade jag. Var visserligen bl.a på Myspace i 3 år för att promota min musik. Nu har jag skurit ner på onlinelivet. Man kan ju läsa bloggar istället ! :)

Stefan sa...

Ny europeisk kampanj mot Facebook: http://europe-v-facebook.org/EN/Get_your_Data_/get_your_data_.html

Ölandsvindar sa...

Jag behåller Facebook av två anledningar. Det är bra med påminnelser om goda vänners födelsedagar och det är bra att hålla lite koll på barnbarnens liv och leverne. För övrigt använder jag det knappast.
Kerstin