tisdag 29 maj 2012

Det är inte ofta nuförtiden...

...som man får känna sig som barn på nytt och ögonen julaftonstindrar!
Ni vet det där glittret i ögonen man kan se på barnen på julaftonsmorgonen när paketen ligger framför granen! :-)
Paketet bara hoppar av längtan att få öppnas!

Proceduren ska ta lite tid så man får dra ut lite på glädjen!

Det sedvanliga godiset var med och med lite extra till och med som jag bad om...på bilden är det redan taget godis av frugan...hon var så snabb å tugga i sig så jag hann inte med och fota ens! :-)
Vaaa, du kunde väl ha väntat tills jag fått fotat färdigt all godis...!

Är alla delar med...? Tror det...!

Åsså boka...fy fasen vad det är å läsa...sådär en fyrahundra sidor nått...tror jag det var... men denna gången ska det väl inte vara mer än att man behöver gå igenom filmfunktionen och att det är dubbla kort i den...annars borde det väl vara som "den gamla" kameran.

Snygg logga...ehhhh...visst!

Sååååå läcker den är alltså...!! 

3 kommentarer:

Fjällripan sa...

Så roligt att du äntligen fått hem den! och godis till och med :))

Tristan sa...

Gratulerer med kamerahus. Det er det huset jeg ønsker meg også, men prisen er litt for høy for meg akkurat nå. Jeg håper til høsten....

Useful Links sa...

Grattis såg att Jultomten äntligen kom med spännande paket och mumsigt godis,härligt att du fått hem den! Det ska bli så intressant att höra mer om vad du tycker, och om man märker stor skillnad på dom "nya foton" du tar med nya huset jämfört med dom du tagit med det andra huset.
Själv har jag haft något influensa liknade har varit helt däckad, och har inte piggat på mig riktigt än, men idag var jag i alla fall ute i trädgården, måste ju stilla foto abstinensen ;-) Hoppas du o frugan klarar er från förkylningar!!! // hälsningar Maria