lördag 12 maj 2012

En del av er...

Större bild - Klicka på bilden!


...har ju efterfrågat om och när artikeln i SN skulle komma och idag var den införd.
Vad jag förstår så måste man prenumerera på SN eller köpa nättidningen för att kunna logga in och läsa den så jag tog helt sonika mig friheten att fotografera av artikeln så att det blir min bild...hoppas man får göra så...det är ju så att säga jag som är fotografen och lite extra reklam för SN kan väl aldrig skada...sååååeeehh så här blev det alltså...och jag är helnöjd med hur Linda Asmar har skrivit...hon fick med precis allt så som jag ville!
TACK Linda!!

7 kommentarer:

Ingemar Pettersson sa...

Underbart Stefan!
Hon och du såklart har verkligen fått till en mycket bra artikel. Tack för att vi fick ta del av den.
Ha en fin lördag!
/Ingemar

Niklas Johansson sa...

Där var den.....artikeln :)
Håller med Kungsfiskaren att det var en bra artikel. Alltid kul att få veta lite mera om personen bakom kameran ;)

Trevlig helg. / Niklas

Nina/Stjärnkraft sa...

Grattis till superb gratis marknadsföring och en riktigt bra artikel! Nu fortsätter jag att hålla tummarna för att utställningen ska bli en äkta fullträff!!

Anonym sa...

Grattis till fotoutställningen dina bilder är toppen.

Bengt KH

Klas sa...

Vilken bra, känslofylld artikel.Ja, det är ett privilegium att vandra i naturen och se och höra det som pågår. Inte sällan hör man ju mer än man ser. Som du skriver kommer man ofta hem tomhänt, men snart är man tillbaka därute. Kanske redan imorgon. / Deeerhunter

Stefan sa...

Lite roligt att Du gnäller på folk om att inte använda Dina bilder utan Ditt uttryckliga samtycke, samtidigt som Du själv använder en copyright skyddad bild med Uncle Sam på....

Stefan Pettersson sa...

Stefan:
Ajdå...copy på den bilden som är så spridd...ok...då vet jag!
Tagit bort den och om du hittar något mer att gnälla på så hojta!!
Så jag vet när jag gör fel!
Kul också att jag kan roa en del med så lite!! ;-)

Steffe