söndag 27 maj 2012

Den årliga trippen...


...till Kalkbro Kalkbrott företogs idag...varmt i grytan var det och inte så mycket fjärilar som jag hoppats på, däremot en hel del bålgetingar som gillade en speciell buske där som var på väg att blomma.
Därefter Åstugan och koll på utställningen att allt var okej och fika där då naturligtvis...kaffe och chokladboll för oss båda.
Nästa vecka blir det spännande som sagt...paket på väg och en del andra saker som jag hoppas ska hända....jag håller tummarna för att det ska gå vägen. Vi får se...
Ha en fin söndagskväll i Euforins tecken! Hurra va vi är bra! :-)

Ses!





5 kommentarer:

Tristan sa...

Dine bilder er alltid flotte å se på.

Birgitta sa...

Åh, är det inte en slända? Tjusiga bilder.
/Birgitta

Fjällripan sa...

Härliga bilder!! Vilken fin tid vi har nu :) Hoppas det fortsätter.

Ölandsvindar sa...

Ha,ha! Jag har också ett paket på väg och jag har mina aningar om att det är samma avsändare. Och naturligtvis ska ni titta in på en fika nästa gång, kanske rent av lunch. Det där fixar vi när den dagen kommer.
Kerstin

Robert Wagter sa...

Hi Stefan,

Amazing when you look in the right places what nature can offer. All beautiful creatures but some are a bit scary! Nice job!

Regards, Robert