lördag 5 februari 2011

Andäktigt!






Öland - 1 - 4 feb 2011

10 kommentarer:

Ingemar Pettersson sa...

Vilka härliga bilder! Magiskt ljus och stämning i dem, verkligen andäktigt.
Mvh
/Ingemar

Niklas Johansson sa...

Fina bilder med härligt ljussken i. Ska själv över till Gotland i början av maj. Ser fram mot det och att få fota mycket då.
/Niklas

jonny sa...

nu blir jag verkligen tagen har varit varje år sedan 1964 på öland åker så fort det är bra väder men vi måste planera för ett besök till lappugglan i vår stefan innan jag åker till kina april skulle passa vi får planera ett besök fina bilder ska skriva o fota kinaresan till janne kommer på tärnans hemsida mvh jonny

mimmi sa...

Woow
vilka härliga underbara .. vackra bilder här har du fångat en underbar stämning :D
välkommen hem :D

Urban Rundström sa...

Mycket fina bilder från Öland så jag förstår att du haft en fin tripp. Har själv tänkt att ta mig dit innan vintern är över. Såg att det setts 2 uttrar,bäver och mink vid Skräddartorpsån,Hallbosjön idag, så du som bor skapligt nära får ge dig ut på en uttersafari/Urban

Lasse sa...

Mycket vackra bilder !! stämning o ljus...mmm

Ölandsvindar sa...

Oj, oj oj! Det är på grund av allt detta som vi packade ihop i Trosa och flyttade hit! Njuter varje dag!
Kerstin

Anonym sa...

Mäktiga bilder!
Morgan

i stora drag sa...

Vilka jättefina bilder detta! Lite kusliga nästan!
/Pia

Gunnar Eriksson sa...

Härliga bilder du fångade. Öland brukar alltid vara fint. Själv gillar jag att åka dit där när alla turister är borta. Då har man mer utrymme för sig själv och slipper springa omkring och trängas.

/Gunnar