tisdag 25 januari 2011

Lite annat som omväxling...



Sunlight`s fabriksområde - 25 januari 2011
Canon A 620
.
...det här kan man ju tycka vad man vill om...jag gillar det inte om det sker olagligt men sker det på ett lagligt sätt så har jag egentligen inget emot det.
Ibland kan de måla riktiga konstverk...snyggt och konstnärligt så man blir riktigt impad.
Sen har jag ju en mapp med graffiti också i mitt nya galleri därav så tar jag lite bilder på sånt här lite då och då när jag ser nått som är värt att ta bilder på.
Idag gick jag en promenad ner till änderna vid gamla lusthuset men tog inga bilder förutom de två ovan då.

1 kommentar:

Micke sa...

Hehe jag håller med :-) Konstverk gör vårt liv gladare istället för tråkiga betong vägg ;-) Finns en del graffiti som är sjukt snyggt att jag tycker inte att de ska tas bort! Olagligt, ja egentligen inte bra med det!