onsdag 13 januari 2010

Ska berätta en liten hemlighet...


Stunken i vinterkläder.

...för er.
Igår när jag drog mina rundor och precis innan man kommer till Stunken ovan på bilden så åkte jag i lugn och godan ro så där i en typ 15-20 km/t...kollade runt i omgivningarna som jag brukar...har väl åkt där hundratals ggr...men så igår åkte jag lite för nära kanten och jag bara kände i slowmotion att bilen gled mig ur händerna på något vis utan att jag fattade vad som hände!
Jaha...där satt jag...FAST...kom inte en meter varken framåt lr bakåt!
Satans hel...och så en massa svärord som inte lämpar sig för tryck...försöker hålla denna bloggen ren för dylika utsvävningar...inte för att jag är religiös eller så men det ser lite snyggare ut om man kan låta bli sånt...sen har jag fått stränga order från de närmaste att inte svära inför mitt barnbarn så man får träna lite redan nu... ;-)...nåväl..det var en liten parentes från ämnet...men i alla fall så hade jag sån tur att jag hade en bondgård nära en liten bit bort bara...så där ett par hundra meter och som tur var så var de hemma och traktorn redo...så efter lite möda och stort besvär så var bilen uppe igen utan några som helst skador...skönt!
Om du som hjälpte mig läser det här: TACK FÖR HJÄLPEN!

Inga kommentarer: