tisdag 26 januari 2010

Just nu!

Halsbränna fortfarande efter helgens Kycklingfajitas...hmmmm...Omeprazol ligger och väntar och fika vill jag inte vara utan...aldrig i livet!

Rimfrost ute nu och fjorton grader kallt...tjusigt...snackade om mina fågelbilder igår och fick tips om fotobok på nätet....vafasen vet ju om att det finns men det slog mig bara inte in i tanken om det...ska nu kolla upp lite hur det ser ut på den fronten...myphotobook.se och något som heter pixopolis.se har jag sett nu efter bara lite slösurf...och som verkar vettiga...fanns fler men tror nog de flesta är ganska så likartade...pixopolis har ju fått väldigt fina vitsord vad jag sett...nåväl vi får se vad det blir...det ska vara lätt, smidigt och så annars finns risk att jag lägger ner...och själva boken är mest för att jag någonstans ska ha bilderna på mina fåglar utanför datorn liksom och kunna sitta och bläddra i soffan...typ, för hur det är så är det fortfarande kul att kunna sitta tillsammans med familjen och bläddra och snacka om bilderna på det viset "som man gjorde förr" när man satt och kollade i fotoalbum.

Nä, nu är det fika! Ses!

1 kommentar:

Niklas sa...

Absolut intressant, och det tycker jag du ska göra. Själv ska jag skapa ett litet personligt galleri här i datarummet (numera fotorummet). Det är alltid kul att göra något med bilderna och det förtjänar både du och de, bilderna alltså.

/Niklas