torsdag 19 april 2012

Tuben

Gutenmorgen!

Jag ville bara säga att jag lagt upp bildspelet på Tuben och om ni klickar på självaste You  Tube bredvid till vänster om helskärmsläget nere i högra hörnet så får ni en kvalité som till och med jag accepterar!
Musiken hoppas jag är godkänt enligt upphovsrättslagliga premisser...hade den låg i datorn som exempelmusik och jag har även klickat i att jag inte tjänar några pengar på den så förhoppningsvis har jag inte gjort något olagligt.
Är det så att ngn ev har invändningar mot detta eller att jag på något sätt gjort fel så tar jag bort bildspelet.

1 kommentar:

Useful Links sa...

Gutentag :-) Nu kunde jag slå på helskärmsläget och skärpan var bra. Det blev så fint! Hoppas du får en härlig dag, ska själv smyga ut och se ifall något spännande dyker upp/ Maria