fredag 20 april 2012

Snöoväder imorse...

Större bild - Klicka på bilden!


Smålom - Knuthöjdsmossen - Juli 2011

...inget kul alls...frugan ledig idag och det blir en hemmadag med bakning och dator...var och en på sitt alltså!
:-)
Just nu regnar det!
Såg att Terje var på tapeten igen men jag ordar inget speciellt om det...tycker bara det är så sorgligt att folk inte har några egna liv utan måste så till den milda grad fortsätta att debattera, dissekera, och gå in i varje detalj i den mannens liv fast hans liv som yrkesfotograf är fullständigt raserat...både vad gäller förtroende som människa och i sin fotografiska gärning.
Jag menar...var är proportionerna...vi pratar inte mord och sånt i hans fall...ta den där grisen över kölen...där snackar vi psykopat...detta som Terje har gjort är ju bara en piss i Atlanten...jaja, nog om det...idag bjuder jag på ett par lombilder från det underbara Knuthöjdsmossen...ett fantastiskt place som jag längtar tillbaka till!
Hade ju en otrolig tur när vi var där att lommarna var på så bra humör...fick ju bilder som jag bara kunnat drömma om.
Och ljuset var perfekt...en dag då allt stämde!

Å nu är´e fika!

Ses!


6 kommentarer:

Robert Wagter sa...

Hi Stefan,

Pretty pictures of a rather rare bird, at least overhere they are extremely rare. Would love the chance at one.

Regards, Robert

Birgitta sa...

Bra bilder på lommen! Var där uppe förra helgen och smålommen hade kommit. Fler än förra året dessutom.
/Birgitta

Sami sa...

Väldigt fin fågel det där :) bilderna med förstås

Klas sa...

Fina bilder. Det där med att plocka fram äldre bilder ur datorgömmorna kan ju vara riktigt givande! / Deerhunter

Ingemar Pettersson sa...

Hej Stefan!
Underbara bilder på dessa vackra fåglar. Hm, det lutar nog åt en resa hit fram på.. Det verkar vara en fantastisk plats som bara måste upplevas.
Ha det!
/Ingemar

Brita sa...

Jag bara njuter av dina vackra bilder. Det räcker inte med fina. De har något mycket merän så/brita