lördag 14 april 2012

Inget speciellt...

Större bild - Klicka på bilden!

Sanda - Strängnäs - 1 april 2012

...har inte så mycket att rappa mer än att jag var iväg till Slessberget - Mörkö i torsdags för å kolla om lappen som setts där i onsdags var kvar men efter en hel dags hårdskådning med förvisso trevligt sällskap...men ingen lapp ville visa sig...så var det bara te å lomma hemåt igen....utan bilder.
Vädret blev ju, efter att på morgonen ha varit pissigt...ehhh, jag menar dåligt...bättre och bättre under dagen men det hjälper ju inte...lappen höll sig undan ändå.
Men i alla fall...jag lägger ut en "gammal" bild idag med min favoritstruktur i Photoshop.

Annars...inget speciellt som sagt...vädret just nu här är soligt men kallt...imorgon ska det dras en sväng och kolla om svarthakedoppingarna har kommit tebax till pölen där de brukar vara...förra året blev de bortjagade av knipparet.
Men de var trots det kvar en period men ingen häckning blev det...får se om de lyckas bättre i år.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Ses!

5 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Inget speciellt bruka vara bra ibland ,här har det snöat hela dagen så det var tur att jag var på fotografering igår kväll,_Nette

Bob Bushell sa...

The Owl and the photoshop is so amazing, I remember it as naturely, now you have made it with photoshop. Really nice one.

Fjällripan sa...

Så snygg bild på ugglan! Svarthakedopping skulle jag också vilja se :)

Ingemar Pettersson sa...

Hej Stefan!
Ja, vilka bilder som du har fått på lappen. Mmm, nog är man lite avis...
Håller tummarna för doppingen.
Ha en fin söndag!
/Ingemar

Klas sa...

Tja, det går ju tydligen bra att photoshoppa en uggla, också.Fin bild, m.a.o. Det är väl trevligt att en dag utan fotomöjligheter kan ersättas med besök i fotoarkivet.