fredag 20 april 2012

Håll emot...!

Större bild - Klicka på bilden!

25 juli 2010

7 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Där var det nog för få människokrafter för att hålla emot (ler) .Här är det full fart på snön nu från himlen inte till .Trevlig helg Nette

Gunnar Eriksson sa...

Jag gillar dessa stenar som ser ut som om de kunde börja rulla iväg om man bara gav stenen en liten knuff. Jag undrar hur många som försöker att knuffa till dessa stenar. Jag brukar vara en av dom. Jag får tillägga att stenarna har vunnit varje gång :)

/Gunnar

Hannu sa...

Vi ser din jättestyrka i dina bilder !
Trevlig helg !

Niklas Johansson sa...

Den där känner jag igen, "spikstenen" i Ripsa. Var mitt första inlägg i min fotoblogg som jag startade efter att blivit inspirerad av din fina blogg ( kommer du ihåg det ?)
/Niklas

Ingemar Pettersson sa...

Ha, ha!
Störtskön bild.
Ha en fin söndag!
/Ingemar

Fjällripan sa...

Tuff bild! Så stark hon är :))

Matts sa...

Klockren bild Steffe. Och jag förstår att det är en råstyrka som står emot att stenen ska komma i rullning ;-)