onsdag 22 juni 2011

Ni har väl inte tröttnat, que? ;-)

Större bild - Klicka på bilden!

Strul med bilduppladdning - Testa att lägga in bilder med "Redigera HTML" istället...funkade för mig!

Som setts nedan i förra inlägget där jag testade att filma med en liten kompaktkamera så var jag alltså i morse och hälsade på hos hornisarna igen!
De såg ut att må bra och satt alla tre på samma gren och var så godmodiga och lugna och sket fullständigt i att jag och P.B stod och pratade med varandra precis nedanför dem och hundarna for ikring och skällde ibland i lekyra!
Nu får vi se om det blir några mer bilder...?
Svårfotograferat enär det kontrasterade väldigt intensivt mellan hög och lågdager!



Veda - 22 juni 2011

10 kommentarer:

strandskatan sa...

Underbara bilder :)

Äventyret framtiden sa...

Ljuvliga bilder på ljuvliga fåglar. Det ser nästan ut som om den ena håller på att falla av skaft:) när den lägger huvudet i 180 graders vinkel.
Ha en fin midsommar!
Karin

Anna Hedström sa...

ja..dom här bilderna var verkligen ljuvliga<3 å ojjsan vad vi la huvut på sne där du:) <3 GLADMIDSOMMAR till dig oxå kära du:-) varm hälsn.anna

Fjällripan sa...

Så underbara bilder! Ser så härligt ut när den lägger huvudet på sne :)

Tack för din hjälp tidigare idag, jag har nu kommit på hur jag ska förminska bilderna . Men tror du att jag måste göra om alla jag lagt in sen tidigare...? Pust!

Henrik sa...

Man kan inte annat är le, vilka sköna krabater. Fina bilder på barnaskaran. Ha en skön midsommar!

/Henrik

Ölandsvindar sa...

Uggleungar tröttnar man inte på (och de verkar inte tröttna på dig heller av bilderna att döma). Hade strul i går med att föra över bilder till fågelbloggen men i dag funkar det igen. Så nu ligger göktytan där.
Glad midsomar till er!
Kerstin

Maria Thorbjörnsson sa...

Tack snälla du för bilderna idag..bild 2 gav mej en sån där härlig känsla och ett brett leende..Ha en riktigt härlig Midsommar..Maria

Maria Thorbjörnsson sa...

PS har lite svårt med att räkna..bild 3 gav samma känsla..fnissfniss DS

Ingemar Pettersson sa...

Wow! Vilka underbara bilder och vilka söta "små" ugglor!
Mvh
/Ingemar

Tammy sa...

Ååååh, vilka underbara bilder Stefan!! Man blir ju alldeles varm i hjärtat :)

Tack för att du visar!