fredag 2 mars 2012

Fredagen den 2 mars...

Större bild - Klicka på bilden!

Ryssbergen - 1 mars 2012

...och så sitter man i selen igen då...men inte fan blev datorn fixad inte...men det är ju inte världshistoriens största problem men ändå så är det irritéer när det inte lirar som det ska.
Men nu får det vara en vecka och veckan därpå och lite till så ska jag lägga in Windows 7 och se om det funkar bättre.
Han hade testat det idag och där var det inga probs alls...men det var med en disk...inte hundrasäkert att det kommer bli bra här i alla fall eftersom det kan vara fel med att jag kör dubbla diskar som är raidade/speglade och där kan det var nått som spökar men det verkar långsökt enligt min datakille.
Men Windows 7 är ju inte fel ändå.
Windows 8 är visst på g också vad jag sett.

Från det ena till det andra...mailade CP och frågade om min plats i kön för D800:an...plats nr 70...hmmmm...så  jag kommer inte att få någon kamera i första batchen som det ser ut...men det är många som beställer hos fler leverantörer så den som får först får ju också leverera så kanske jag åker upp i kölistan på så sätt...vi får se.

Skulle visst bli fint väder i helgen...ska ut i morrn lördag och tacka för säsongen i gömmet och på måndag blir det troligtvis en sittning till men tror örnarna har annat att tänka på nu...ja, fåglar överhuvudtaget har ju annat i huvudet än att tänka på mat.
Ja, ni vet det är ju den här tiden då de ska göra barn...typ...! ;-)
Men men...nått roligt kanske kan dyka upp.


Inga kommentarer: