fredag 30 mars 2012

Favorit i repris!

Större bild - Klicka på bilden!

Kiladalen - Juni 2010

Vädret idag...råkallt med bara 4 plusgrader...lugnt på fotofronten...lappen kvar i Strängnäs och jag har tankar om att dra en sväng i helgen igen...jag ger mig inte i första taget!
Vädret får styra...skulle väl inte bli så värst bra vad jag har sett men vi får se hur det artar sig.
Lappen utanför Nyköping eftersökt igår av några skådare som sökt av området där den skall ha befunnit sig men ej återfunnen till dags dato.

Vad beträffar min beställda kamera så verkar det som om det dröjer...efterfrågan är större än vad som kan tillverkas tydligen...hade nummer 70 i kön när jag beställde på "godisbutiken".

Artportalen dröjer visst ngn vecka till också...de har tydligen testat den i skarpt läge och hittat diverse buggar som måste rättas till.

Har flyttat på reklamen under inläggen till sidan av bloggen istället...så slipper ni irritera er på den!

Trevlig helg önskas er läsare!

Ses!

4 kommentarer:

jocke sa...

AP ska testköras 16 april så inte tidigare än så blir det. Trist...Hoppas du får komma upp till strängnäs igen, det var en sjyst lokal ju...

Ölandsvindar sa...

Bävergnag finns det gott om men mera sällan man lyckas få se bävrarna själva. Där fick du den i "skottläge" minsann! Jag hade två mårdar som jagade varandra runt bilen i veckan, men för en gångs skull hade jag inte kameran i knät. Typiskt!!
Kerstin

Ingemar Pettersson sa...

Hej Stefan!
Underbar bild på Woddy, den rackaren ser man ju nästan aldrig i bra fotoljus. Håller som sagt tummarna för både lappen och snabb kamera leverans! Det som väntar på något gott...
Ha en fin helg!
/Ingemar

Brita sa...

Så läckert att se bävern på land. Hur har du lyckats med det. jag tycker de är så skygga. /Brita