måndag 26 mars 2012

Får väl...

Större bild - Klicka på bilden!


Västmanland någonstans...Sveriges mest kända hemliga lokal - Juni 2010

...bjuda på gammal skåpmat i form av lapp då eftersom det är som förgjort för mig att få till ett möte med den berömda Tita Grå i Strängnäs!
Får se i veckan hur det ser ut om jag gör nya försök...det är ju inte allför långt att dra...man åker ju dit på ngn timme så...men om det blir av så drar jag framåt eftermiddagen...ingen mening mitt på dagen att sitta och vänta för den visar sig oftast inte först framåt kvällningen och det är bara att hoppas den kommer fram innan det blir för mörkt så man får bilder som är något att ha.

6 kommentarer:

Bea sa...

Skåpmat eller ej, men fin var den i flykten!
Härlig tid våren med alla bevingade vännerna och man önskade ha mer tid för alla natursessioner :)
Må gott /bea

Lindsjö taxar sa...

Härlig flyktbild...många ser dem , nu vill jag hitta dem med. Hur gör man?? :-)

Ronnie sa...

Fina "gamla" bilder på lappen . Nä fåglar i det vilda utan lockmedel i form av mat är inte det lättaste att fota har man märkt !

Ingemar Pettersson sa...

Hej Stefan!
Helt underbara bilder, de är verkligen speciella dessa ugglor. Jag håller tummarna för dina fortsatta resor. Såg på svalan att det hade sträckt förbi en praktejder utanför Hönö idag..
Ha det!
/Ingemar

Laila sa...

Fantastiske bra bilder.

Edwin sa...

Fina bilder! Najs om du får se dom(den) sen, rapporteras mycket från Strängnäs.. ;)
//Edwin