torsdag 30 juni 2011

Det här var roligt!

Större bild - Klicka på bilden!

Are you talking to me! - Tycker jag passar bra till denna bilden!......:-)
500 - konverter 1,7

När man sitter och väntar och väntar på att något ska hända i naturen och det ibland blir lite tråkigt så är det ju rätt så kul när det dyker upp såna här oväntade saker i gluggfånget...så då går tiden lite fortare igen!
Manuell fokusering och ont i nacken dagen efter på grund av spänning i musklerna av att titta i sökaren...!
;-)
Snabba jäklar att förflytta sig!!






6 kommentarer:

Maria Thorbjörnsson sa...

Jag myser jag ler jag mår så attans bra av dina bilder..Maria

Mian sa...

Men vilka sköna bilder!
Läckert.

Äventyret framtiden sa...

Haha, verkligen rätt ord!

Tammy sa...

Underbara bilder :o) Man blir glad av dom!

Mvh Tammy

Anna Hedström sa...

hehe jadu di här gillar jag skarpt:-) riktigt snygga bilder! hehe..å på första bilden där så har du rätt faktiskt;) are u talking to mi;)...ja,jättebra bilder! hälsn.anna

Birgitta sa...

Jösses vad bra du lyckats! De är så svåra att få skarpa bilder på.
/Birgitta