onsdag 22 juli 2009

Ödesmättat...


Vraket Svix vid Trollskogen igen.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gamla vrak är speciella... Riktigt bra bild detta!

Ha en fin dag Steff!!

//Malin H

Anonym sa...

Tack!
Det där vraket är bland det roligaste jag fotograferat...vi hade skitkul där...så jäkla fotogeniskt...skulle vilja dit fler ggr och fota i solnedgång också bl.a....sugen som fan blev jag att dra till Öland på vintern också med snö och vågorna som slår upp mot stränderna...det måste vara härligt att fota...OCH inga köer, ingen trängsel...underbart det skulle va´!
Om man inte frös så f.......t! ;-)

Ha en fin dag du med!!

Steffe

cecber sa...

Fin bild! Jag gillar den här svartvita versionen bättre än den i färg som du visade tidigare.

Anonym sa...

Tack!
Jag gillar också denna bättre men kul och flippa ut lite ibland! ;-)

Steffe

Jörgen Schön sa...

Öland har så otroligt mycket att bjuda på. Trollskogen och skeppsvraket på stranden inbjuder till många trevliga upplevelser och bilder. Brukar ta en tur framåt hösten varje år - själv :-) för att fota och bara njuta!!
Börjar så smått längta till Öland...igen!

Mvh, Jörgen

Anonym sa...

Hösten är nog en bättre tid egentligen på alla sätt och vis...mycket folk där nu...och vilka köer det var när drog hemåt...stopp i Köpingsvik och sen i Söderhamn.

Steffe

Sonja sa...

Spännande bild. Den är snyggare i sv/v tycker jag.

Hälsningar Sonja!