torsdag 30 juli 2009

Fullt slagsmål!














Drog iväg i morse till Strandstis...fin och lugn morgon var det...precis vindstilla och dimma bortåt andra sidan land ...jag hade med mig cykeln på bilen och packade "hundkojan" och en campingstol på pakethållaren samt "storen" i ryggan...en bit att cykla...funkade skitbra...upp med gömslet...efter en liten stund så dyker det upp några vadare en bit bort...därefter seglar då dessa två gynnare förbi och landar till höger om mitt gömsle kanske 20 meter bort lr något...sitter jäkligt trångt till med gluggen och vill inte skrämma så jag lutar mig framåt och sitter i världens jobbigaste ställning i sidled för att kunna fota åt sidan så att säga...de får knappt "plats i rutan" och eftersom jag har konvertern på så jagar autofokusen lite grann...men jag lyckas i alla fall få in fokus någotsånär och dra av en serie...på ett ögonblick är det över och det var så jävla häftigt att se!!!

5 kommentarer:

Johannes Glännman sa...

Ja det var en riktig fajt du var med om där. Har aldrig sett något liknande men det är det nog inte alla som har. Du ska vara riktigt nöjd du fick det så bra på bild...

mvh // Johannes

Anonym sa...

Häftigt är bara förnamnet...kul att få uppleva sånt...det hör ju som du säger inte till vanligheterna...

Steffe

Terje sa...

Oj, oj... Riktigt bra! :)
Stort grattis Steff!

Anonym sa...

Uj uj vilka actionbilder!! :)) Kanon Steff!

//Malin

Jonathan Björklund sa...

Schyssta bilder :)