torsdag 21 januari 2010

En lugn vecka...


...har det varit med noll foto i stort sett.
Mulet med en del snöfall och inspirationen har hållts i strama tyglar av vädrets makter.
Två sidensvansar från 8 januari bjuder vi på idag!
Jag känner mig sugen på att dra iväg en sväng nu...har suttit på mitt feta alldeles för länge, har inte kommit ut på hela veckan och längtar och längtar efter att få göra bilder.
Fast det är ju inte dumt det heller ibland att ta det lugnt, läsa en bok åsså där...just nu håller jag på med Keppler`s Hypnotisören men har inte kommit mer än till sidan 90 nånting så lite trögt är det men kanske det sätter fart så småningom, när det väl börjat bli lite spännande och det börjar hända saker då brukar jag ha svårt för att sluta läsa men än har det inte hänt så mycket.
Idag var jag ner till stan och drog i mig en semla och sen tänkte jag att jag skulle shoppa loss nått...var liksom bara sugen på att köpa nått kul men inte fan hitta jag nå kul och ändå var jag på "gubbdagiset" (Clas Olsson) med alla dess prylar som finns där...sååå det blev en liten promenad istället och det känns att man inte rört på sig...benen var ju som gele när jag äntligen kom hem...nä, det blir till å köpa en sån dära va hettere...ja, en sån där man står på och trampar och sen drar man i spakar också...aja har en bild i huvudet i alla fall så jag vet hur de ser ut...får se..vi har pratat om en sån länge nu frugan o jag att ha i källaren...så man lätt kan gå ner och köra en trettio minuter så där enkelt och smidigt utan att behöva dra iväg ut liksom.
Sen efter ngn månad så får man väl hänga blommor i den...det brukar ju bli så...! ;-)

Inga kommentarer: