fredag 29 januari 2010

Äntligen fick jag shoppa lite!



Var ner på stan och ordnade med lite dittan och dattan på förmiddagen...äntligen fick jag shoppa lite...det blev bl.a. senaste upplagan av ovanstående bok som nyligen kommit ut.
Det ska bli mycket trevligt å få bläddra i den.
Kostade 269 peng - på nätet 189 peng men jag köpte den ändå (försökte pruta men det var tvärstopp) för det tillkommer ju frakt också så det blir väl inte så stor skillnad i slutänden kan jag tänka mig.
Men i alla fall...handlade lite gott till kvällen och avslutade med en fika...semla naturligtvis! ;-)

Igår satt jag och fipplade en stund med Pixopolis (fotobok) fungerade att ladda hem utan strul...phuuuu..skönt...och det verkar funka smidigt också åsså där...ska bli kul och se vad det blir för resultat sen.
Den här gången gjorde jag en återställningspunkt innan jag laddade hem programmet för säkerhets skull!
Men först blir det att fixa så att jag blir nöjd med alla bilder vad gäller beskärning, komp o.s.v vilket tar sin beskärda del av tiden.

Trevlig fredag önskar jag er!

3 kommentarer:

Mikael Sundberg sa...

Jag bör skaffa en fågelbok då jag är helt ny inom fågelfotografering :) Det där boken ser riktigt bra ut måste jag säga men man ska aldrig lita på omslaget egentligen hehe men du verkar gilla den iallafall så måste den vara bra också :)

Anonym sa...

Den har ju varit på tapeten på NFF i ngn tråd och det är där jag fått tipset...den verkar vara en bra och mycket informativ bok...

Steffe

Henrik Hellemar sa...

Så nu äntligen har den kommit ! Den är väl bara nåt år försenad, men den som väntar på något gott väntar alltid lite för länge... :)

Jag har första utgåvan - en verkligt bra bok, men även den har sina brister tycker jag som jag hoppas den nya rättar till... Ska nog fram på stan jag också idag och köpa den - plus sedvanlig semla... ;)


Henke :)