fredag 15 januari 2010

Vattenrall














4 kommentarer:

Sonja sa...

Grattis till vattenrallarna. Vad vackra dom är, så blåa på kropparna.
Du måste ha blivit otroligt glad när du fick se dom så nära och så oskygga.

Hälsningar Sonja!

Anonym sa...

Tack Sonja...fem timmar stod jag på ett ställe...de försvann när jag kom men så efter en trekvart en timme så började de knalla runt lite en bit ifrån sen efter bortåt två timmar så där så hade jag dem bara några meter ifrån mig...tydligen så vande de sig men man fick inte göra några häftiga rörelser...men det var ett riktigt skitljus fast det blev ju rätt så bra ändå...svårt med med mörka rallare och snön...de ville inte gå där jag ville... :-)

Steffe

Anonym sa...

Absolut lyckade bilder och jag gratulerar till detta mötet. Jag har aldrig sett en sådan fågel så det är roligt att du bjuder på dessa bilder. -Kul!
Morgan

Anonym sa...

Tack Morgan!

Steffe