lördag 22 december 2012

En julhälsning...

Större bild - Klicka på bilden!



...från lilla moi...de out there kallar mig för Örn-Steffe...que...? :-)
Jag nöjer mig med denna julhälsning i år till alla och envar av er bloggläsare... ingen nämnd och ingen glömd.
Men i alla fall...julen står för dörren som sagt var och plastgranen står så grön och gran i stu...vardagsrummet...klapparna är redan öppnade...och skinkan är inhandlad...en liten mysig sak som man kan äta upp direkt...ingen idé att köpa någon stor skinka enär den blir skosula efter några dagar...märker ni nått med örnen ovan...jo, den ler...aldrig sett en leende örn tidigare...näääeeh...skojar...jag har shoppat lite med bilden och dragit upp gipan lite...och lagt på lite snö i bakgrunden...vad man kan göra...och jag är ju ingen "världsmästare" i att shoppa direkt men lite kan jag i alla fall..



6 kommentarer:

Niklas Johansson sa...

God jul Steffe! Tycker du fått till en bra bild/julkort.

/Niklas

Antonio Pesk@ sa...

Amigo Feliz Navidad y un feliz año,saludos y nos vemos

Fjällripan sa...

Så snygg han är i sin röda luva :)

Önskar dej en riktigt god jul tillbaka !!

Hannu sa...

God Jul till dig också!

Birgitta sa...

Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År!
/Birgitta

Klas sa...

Lite sent, men klapparna hade ju redan öppnats, skrev du. God jul, happy shooting! / Deerhunter