onsdag 19 december 2012

Tråkväder...

Större bild - Klicka på bilden!


...endast en bild idag på denna...och inget vidare lyster i bilden när det är grått och trist...annars var det high life med sex individer som flög ikring träden men de ville inte gå ner ordentligt...framåt middan så bestämde vi att dra hem men innan så ordnade vi lite med en del  attiraljer kring gömslet.

Sålde min Cullman kula idag...och i samband med det så laddade jag hem en app - Swish - och ett bank-id till moben...så köparen som kom hem till mig kunde betala och överföra pengar direkt till min bank och jag kunde se överföringen i min mob...tekniken är fantastisk...när det fungerar och det gjorde det ju...den här gången....phuuuuu....!
Vad de hittar på...!
I morrn blir det bättre väder är det sagt...

Min cipp har pajat så nu är man handikappad...ettöring...med helkass hörsel på det örat "som är kvar"...cippörat är stendövt...men med avläsning, bra artikulation och att man pratar TILL mig så går det med nöd och näppe så det gäller för motparten att ta in hela den processen att få det att fungera kontraproduktivt...typ...nåväl...det löser sig sa bonn när han sk*t i badkaret...så småningom väl...(?)...ska skicka implantatet till Huddinge som ju har "hand om´et"...men får ju vara utan en period tills jag får tebax grejorna men men...så är det...men i alla fall...

Ses!

Inga kommentarer: