fredag 24 februari 2012

Här är svaret...

Större bild - Klicka på bilden!


...från gårdagens Abstrakta strukturer...en glasfågel givetvis! :-)
Nu ska jag fippla lite med mitt bildbehandlingsprogram Capture - NX-2...har haft lite problem med att penseln släpar när jag brusreducerar...har frågat Janne Arleklint - Nikon School men han gick bet...min datakille som jag lämnade in för översyn angående prestandan gick bet och jag fick svar från Nikon nu under förmiddagen...OCH...jag blev lite svettig när jag läste svaret...en del att göra...avinstallera programmet...ladda hem regsweeper för att ta bort en massa skit och hela programmet ska då vara borta med registernycklar o allt... typ sånt...sen ladda hem hela programmet igen samt ladde hem uppdateringar...puhhhhhh...ja, det där är man ju "världsmästare" på...suckar!!

Så får se nu om det kommer att gå bra eller inte...!?

Ses!

1 kommentar:

Fjällripan sa...

Jaså var det en glas fågel :))

...och ag har mycket att lära hör jag...vet inte ens vad brusreducera är...Ha en bra dag!