lördag 18 februari 2012

Fighting eagle!

Större bild - Klicka på bilden!

15 februari 2012

Det här blir sista bilden för denna gången på örnarna...och detta är den bild jag tycker bäst om av alla de bilder jag tog i onsdags. En actionbild där den ene bröstar upp sig riktigt för att försvara sig mot den andra örnen!
Jag hann inte med i alla örnars göranden och låtanden utan det var bara att smälla på så gott det gick med kameran och tänka - skärpa för helvite!!!...ställ in skärpan!!!...tanken på det var det genomgående i skallen på mig under den tid jag hade dem nere.
Jag visste inte riktigt vad jag skulle koncentrera mig på...ett tag tyckte jag att det kryllade av örnar!


7 kommentarer:

Bea sa...

Åhh... såååå fina bilder!!!
Njuter beundrar och bara lite avis!
Må gott! /Bea

Fjällripan sa...

Så grym bild!! man ser nästan inte vilken kropp som hör till vilket huvud i tumultet, så himla häftig upplevelse det ska va!!

hmmm, vi testar väl om det funkar med bokstäverna nu då ;) Stor lycka om det går :)) Nej det gick inte...provar igen...

NatureFootstep sa...

ja i bland är det svårt att hinna med. Men bilden är snygg. :)

Ölandsvindar sa...

Häftigt! Det finns mycket kraft i de där vingarna!
Kerstin

Robert Wagter sa...

Hi Stefan,

Very nice. Personally I think the best shot is the last one from your previous blog entry; where the eagle is looking up to defend against his opponent.

Regards, Robert

PS: Blogger has apparently changed its antispam and also with you I notice that I now have to type 2 words; one almost unreadable and one very plain. Strange and really frustrating!

Ingemar Pettersson sa...

Hej Stefan!
Hur häftig och grym är inte denna bilden! Svårt att sätta rätt ord här, men kort och gott helt fantastisk
Ha en underbar vecka!
/Ingemar

Matts sa...

Jösses.!.!.!
Man kan inget annat än att bli imponerad. Både på de vackra fåglarna och dina fantastiska förmåga att fånga dem på bild...hur bra som helst.!.!.!