torsdag 25 november 2010

Vinter!


Öksund - 25 november 2010

I morse gjorde jag iordning kaffe med tillbehör för att dra iväg till Stömstararna men det var bara att glömma.
Vintern är allestädes närvarande och det snöade för fullt när jag kom utanför stan!
Igår lovades det på "mitt väder" här på bloggen att det skulle bli halvklart men det var ju lögn!
Så...jag drog vidare och drog en sväng på min vanliga runda istället och en dm snö ungefär att pulsa igenom med bilen var det...det gick men det var nog på gränsen nu på vissa "drivställen".
Men det plogas ju så det ska ju inte vara några problem nästa gång.
Bilden är tagen på en halv sekund genom rutan på bilen...det har sprungit en hjort över...den har precis kommit in i skogen till höger och jag hade glömt att ställa om kameran till högre ISO så därav blev det en abstrakt vinterbild istället.

Inga kommentarer: