söndag 28 november 2010

Trevlig advent...


Christineholm - 27 november 2010
...önskar jag er alla bloggläsare!
Här fullkomligt vräker snön ner och det har snöat hela morgonen i riktig yrsnö och det ser ut som om det ska snöa hela dagen så det blir nog en riktig vinter i år med!
Och...faktiskt tycker jag det är bättre när det snöar än när det är barmark och slask och blask...det här gör ju i alla fall att det ljusar upp lite!
Och vad tyst det blir...säger frugan, när snön dämpar allt ljud.
Igår var jag till Christineholm och hade en heldag med Strömstararna...kul som sjutton var det och bilden ovan är tagen vid hemgång runt eftermiddagen då jag mötte Domherren i solnedgången...en mysig bild blev det...tycker jag! :-)

1 kommentar:

Henrik sa...

Underbar bild på domherren! Har tyvärr inte hunnit testa konvertern än, blir nog nästa helg.

Ha det!

Henrik