tisdag 30 november 2010

Såg "Kungen" idag...


Christineholm - 27 november 2010

...vid Brandholmen i ett förberedande rek...alltså Kungsfiskaren och tänkte att jag ska ta en sittning ngn av de kommande dagarna.
Redan imorgon om jag känner mig rätt! :-)
Det skulle bli kallt imorgon men men...f*n det är värt det om man får bilder på den!
Den är väldigt skygg men med camohuckle och några timmars sittande gömd i vassen ska jag göra ett (eller ett par) försök i alla fall.
Det var Jonny som hängde på idag för att visa mig var den eventuellt skulle kunna hålla till...jag har varit där förut men inte så långt bort som idag...var lite desorienterad när det gäller mer exakt var"Kungens" hem är.
Så idag blev det mer klart var jag ska hålla till...tack för visningen Jonny!
Nu hoppas vi på att den visar sig för oss!

3 kommentarer:

jonny sa...

skulle förvåna mej mycket om det inte finns en vacker kungsfiskare här imorgon om kag känner stefan ihärdig rätt lycka till jonny----strömstare.

NatureFootstep sa...

låtre kallt. Men ..lycka till.

Ölandsvindar sa...

Väntar med spänning på bilderna. Den är som en liten flygande diamant. Har bara sett den en gång vid Nynäs.
Kerstin