torsdag 4 juni 2009

Det verkar som om...

...Onecom fått ordning på Gallerifunktionen nu...fick ett supportmail i dag om att de lyft av Betaversionen och tittat på en del saker. (varför har inte det gjorts tidigare, frågar jag mig?)
Har de använt mig som testpilot??
Nåväl...nu när jag var inne och testade lite olika saker så svarar det på mina kommandon.
Förut när jag skulle "dra och släppa" t.ex så ville det inte hänga med...och när jag sparade så försvann texten och radera bilder fungerade ibland, ibland inte... o.s.v. o.s.v. så det var ju jäkligt irriterande.
Fast jag törs inte ropa hej än men i alla fall...nu har jag ju fixat ett nytt Fotogalleri från hemsidesprogrammet men jag kommer att använda bägge.
Ni får ha överseende med att det ligger samma bilder på båda ställen.
Jag ska så småningom rensa upp i "träsket" men det får vara så länge nu ett tag eftersom det har varit så mycket strul har jag ingen lust att ta tag i det precis alldeles på direkten.
Och inte i morrn heller men kanske nästa vecka! ;-)
Eller veckan därpå?
Snart är det höst! ;-)

Inga kommentarer: