tisdag 2 juni 2009

Fipplat med hemsidan nästan hela dagen...

...gjort om lite och lagt till länkar: Fåglar + Lite om mig...får se om det fungerar nu och hur jag ska lägga in fler sidor på Fåglar vet jag inte nu men det får ge sig då det blir dags.
Hoppas nu för f*n att det här fungerar ett tag så ma slipper det där strulandet och kan koncentrera sig på naturupplevelser och fotografering och att kunna lägga in bilder i ett smidigt arbetsflöde.
Gå in på www.steffe53.se och klicka på Fåglar så kan ni kolla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har botaniserat på din hemsida en stund nu och jag gillar den. En riktigt fin sida du har tycker jag och jag hoppas den funkar som du vill nu.
Morgan

Steff sa...

Tack Morgan...det blir nog aldrig färdigt men ska väl komma dit så småningom att det lugnar ner sig i alla fall! ;-)
Hoppas jag!