torsdag 9 april 2009

Nya hemsidan!

Nu ligger den nya sidan uppe för beskådan och vad som felats och om det kommer att strula mer vet jag inte...förmodligen...just nu så får den bara ligga och gosa till sig ett tag.
Innan jag ger mig i kast med att försöka uppdatera och hålla sidan ajour.
Tanken med http://www.steffe53.se/ är (och har varit) att jag ska ha allt samlat på ett ställe och därifrån utgå till Galleri, Blogg, Gästbok, Länkar o.s.v.
Men eftersom jag tyckt den varit lite svår för mig att uppdatera (förutom galleriet som var en underbar funktion och som fungerat mycket bra!) så har den sidan hamnat lite i skymundan.
Bloggen kommer även i fortsättningen att vara den sida som är mest livaktig och där de flesta inläggen kommer att ske...så det går fortfarande att ha bloggen som favorit om man vill, men varje sida har en egen länk också.
Men som sagt http://www.steffe53.se/ är den sida som gäller och därifrån går du till galleri, länkar, blogg och gästbok och vad som senare i funktioner kan tänkas byggas på med och om allt fungerar som det är tänkt utan att strula.
För det finns ju givetvis en gräns för hur mycket strul man orkar med! ;-)
Gästboken här på bloggen är borttagen nu till förmån för nya hemsidans Gästbok.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg och funktionell design!
Gillar kungsfiskaren däruppe i hörnet!

Anonym sa...

Kollat in hemsidan, jättefina bilder och fin sida! Vi är i starkt behov av en ny också, men det får komma sen.

Glad Påsk!!

//Malin H

Steff sa...

Tack ska ni ha...enkel och funktionell var det jag ville ha.