onsdag 8 april 2009

Gårdagens fotorunda och mera hemsidesstrul!





Lite avkopplande bildmakeri som omväxling till allt strul som varit med min nya hemsida...strulet fortsätter tyvärr och jag vet inte vad det beror på.

Har kontaktat Webhotellet för support och fått publiceringsmappen rättad men fortfarande strular det någonstans mellan publiceringsverktyget i programmet och Loopia.
Jag strular vidare...hemsidan är i stort sett klar men ligger och bidar sin tid hos websnickaren eftersom jag vill försöka lära mig lite om hur programmet fungerar men som sagt det strular och det är ingen idé än att lägga upp den skarpa sidan innan jag/vi rett ut vad som felas.

Bildmakeri är fan så mycket roligare än hemsidessnickeri...men ska man ha en hemsida så måste man ju för sjutton kunna uppdatera den utan att det varje gång ska strula!
Guuud så tråkigt...jag trodde det skulle fungera nu utan mankemang men icke sa nicke!

Hjortarna och rådjuren är den vanliga rundan Stunken, Vedasjön och Vänstran.
Fåglarna är Sävsparv och Kärrhök och de bilderna är tagna vid Ryssbergen.

Inga kommentarer: