fredag 6 februari 2009

Gråväder och trist...


...och sugen på att shoppa blir man ju då men nu får det vara bra med det för en lång tid framöver.
Nu ska köpfesten betalas och det är mindre roligt men men bäst att passa på mens man kan och det var kul så länge det varade!
Och snart höjs priserna på objektiv har jag hört/läst så det kanske var i grevens?
I stort sett har jag ju det mesta jag behöver nu MEN...det är alltid något som fattas konstigt nog, ett camotält t.ex...men sen har jag allt jag behöver...tror jag?!
;-)
Camoställ har jag och det får jag väl klara mig med ett tag nu och det gick ju bra med ugglan den gångna helgen...fast vid Steffes Taverna så vill jag nog så småningom ha ett riktigt gömsle.

Nåväl...nya pengar kommer ju in varje månad...än så länge ialla fall...men nog om det...
Snöat har det gjort på förmiddagen men just nu är det uppehåll och vädret är bara sååå trist och grått...som sagt!
Inspirationen är under nollstrecket och inga fåglar på uteplatsen heller så idag fick det bli en "gammal" duva.

Trevlig helg!

Bilden är från 27 jan 2009

Inga kommentarer: