tisdag 30 december 2008

365


Nu är det bara en dag och en bild kvar av detta året, nästa år hoppas jag ska bli ett spännande fotoår och jag ser redan fram mot det nya året med anledning av nedan dagens händelse!

Kontaktade CP idag och hörde om var jag stod på listan men det hade blivit ett missförstånd och det fanns ingen beställning på Steffe noterad...??...så efter diverse mailande fram och tillbaka så är det nu beställt och så kom det ett mail efter att Ralph på CP kontaktat Nikon, att leveranstiden är en vecka!!!
Västarna var på upphällningen men det fanns några kvar och en reserverades till mig!
Oj ,vad jag längtar efter våren nu! :-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för objektiv du har beställt då :D

mvh // johannes

Anonym sa...

Mailat dig!

Anonym sa...

jaha...ett 300 kanske?? eller 200-400 f4 vr...det vore mumma det!


gott nytt

Anonym sa...

anonym det är jag Magnus Persson det.... :-)

Anonym sa...

Samma som Oscar på NFF... ;-)

Då vet du...om du har hängt med!
:-)

Anonym sa...

ohh fy fan...skulle inte frågat :-)) man kanske får råd någon gång i livet.....???? just nu med familje och barn finns det inga möjligheter

Anonym sa...

Huga ja...har ju bara tanten och hon är billig i drift! ;-)

Schhhhh...nämen allvarligt...utan hemmavarande barn så visst blir det en helt annan ekonomi...så är det ju...god fortsättning förresten!!