fredag 5 mars 2010

Fotoresa till Runde och lunnefåglarna...

...blev jag erbjuden att få följa med på till rabatterat pris...en bra rabatt till råga på allt också...2000 peng!
MEN...jag är/var tvungen att tacka nej pga min obotliga sjukdom där en av de viktigaste kroppssdelarna, hörseln inte fungerar som det ska och särskilt inte i grupp med de sociala påfrestningar det innebär att leva tillsammans med andra människor i en veckas tid...jag pallar inte, jag fixar inte, jag orkar inte det...MEN...JAG VILL!
Fan, fan, faaaaaan!!!
Bara å bita ihop och imorgon kommer en ny dag med nya (foto)möjligheter på "den egna arenan"!
Man MÅSTE vara positiv...det kunde ha varit värre!

God Fredag på er!

1 kommentar:

Johan Maxe sa...

Det var tråkigt - när du vill och allt! Lunne finns ju kvar på Runde och du får väl höra av dig om du vill ha tips på hur du kan ta dig dit på egen hand vid tilfälle.

// Johan Maxe www.fotoresa.se