lördag 20 mars 2010

Evenemang på stan - En dag för Haiti!




Håcke...somna inte..du ska spela snart!


"Pratarna".


Pappa sjunger och jag vill va´me...!


Inlevelse!


Till familjealbumet...!


Grabbar...se inte så dystra ut...nu är det dags...!


Jonas, the man!


Headbanging ...när jag kom hem var jag tvungen att ta en Treo...fastän jag inte banga nått!

Skulle jag göra så där skulle jag vara yr ett par timmar efteråt...huuuh!


Trash Metal hette visst musikstilen...!


Här snackar vi inlevelse...!


Satan i gatan va´ håret flög...!

2 kommentarer:

Henrik Hellemar sa...

Tjabba...


Visst är sådana här tillställningar kul ! Och visst är det kul att fotografera anat än natur också ! Men det är härliga bilder - är de för Haiti så måste de ju vara ganska nya, men attans vilken sommarfeeling de har ! :)


Henke :)
Som också är för gammal för headbaninging...

Anonym sa...

Purfärska!

Steffe