måndag 29 mars 2010

Just nu är det något vajsing med blogger!

Har försökt ladda upp en bild på bloggen men det fungerar inte just nu samt text men DET verkar fungera men den text jag skrev har försvunnit i fipplet med bilden!

Så jag fick skriva en ny text i kortversion istället.

Jag har lagt in en ny kategori på hemsidan: "Resor" och vår sista resa 2005 till La Gomera.
Fler resor kommer underhand om det går att fota av bilderna till någotsånär kvalité.
(har ingen scanner)
Till La Gomera var första resan som jag hade en digitalkamera, en Nikon 8800 - stor kompakt med 10 ggr zoom vilket motsvarar 320 i brännvid om jag minns rätt.

3 kommentarer:

Jonathan Björklund sa...

Ett tips är att hålla bilderna på egen server då kommer du slippa dessa problem :-)

Mvh
Jonathan

Anonym sa...

Tack för tipset men ingen aning om hur det fungerar :-) men du får gärna berätta lite mer detaljerat hur det funkar!

Steffe

Jonathan Björklund sa...

skapa en mapp på din domän
"http://www.steffe53.se/" t.ex bloggbilder, ladda upp bilderna dit, sedan länkar du upp bilderna i bloggen :-)

/Jonathan